Βόλος: Ανανέωσε με τον Άλχο έως το 2024

Ο Βόλος ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου με τον Νικολάι Άλχο έως το 2024.

Ηλίας Λαλιώτης
Βόλος: Ανανέωσε με τον Άλχο έως το 2024

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου της με τον διεθνή Φινλανδό ακραίο αμυντικό Νικολάι Αλχο, μέχρι το καλοκαίρι του 2024.»

COMMENTS