Το 1ο Πανελλήνιο δρόμου σε βουνό

Την Κυριακή 29 Μαΐου στην Πάρνηθα, ο ΣΕΓΑΣ διοργανώνει το 1ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα δρόμου σε βουνό ανδρών-γυναικών με σημείο εκκίνησης και τερματισμό του αγώνα, το ελικοδρόμιο του ξενοδοχείου «ΜΟΝ ΠΑΡΝΕΣ».

Το 1ο Πανελλήνιο δρόμου σε βουνό

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν άνδρες και γυναίκες που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους (γεννηθέντες-γεννηθείσες το 1991 και μεγαλύτεροι-μεγαλύτερες). Η εκκίνηση θα δοθεί στις 10:00 για τους Άνδρες και δέκα λεπτά αργότερα (10:10) για τις Γυναίκες.

Η διαδρομή είναι κυκλική, συνολικής απόστασης 3.496μ. και βρίσκεται στη βορειοδυτική πλευρά της Πάρνηθας. Ο αγώνας διεξάγεται σε σκληρό χωματόδρομο και θεωρείται δύσκολος και με προχωρημένες απαιτήσεις από πλευράς φυσικής κατάστασης για τους συμμετέχοντες δρομείς. Το υψηλότερο σημείο της διαδρομής είναι 230μ.