Καλαμάτα: Τέλος ο Γιώργος Παμλίδης

Παρελθόν από την Καλαμάτα αποτελεί και επίσημα ο Γιώργος Παμλίδης.

Καλαμάτα: Τέλος ο Γιώργος Παμλίδης

Ο Γιώργος Παμλίδης 32χρονος εξτρέμ και αρχηγός της αποχωρεί από την Καλαμάτα, έχοντας συνδέσει το όνομά του με μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην πρόσφατη ιστορία του συλλόγου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιστροφή της «Μαύρης Θύελλας» στη Super League.

Η διοίκηση της Μεσσηνιακής ομάδας, μέσω ανακοίνωσης, ευχαρίστησε θερμά τον Παμλίδη για την προσφορά, τον επαγγελματισμό και τη συμβολή του σε μια ιστορική σεζόν για τον σύλλογο, ευχόμενη παράλληλα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.

Η ανακοίνωση της Καλαμάτας:

«Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που περνούν από μια ομάδα και υπάρχουν εκείνοι που αφήνουν το αποτύπωμά τους.

Σήμερα, η ΠΑΕ Καλαμάτα αποχαιρετά τον αρχηγό της, Γιώργο Παμλίδη.

Ο Γιώργος ήταν ένας εκ των κορυφαίων παικτών που φόρεσαν τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας τα τελευταία χρόνια. Αποτέλεσε τον αρχηγό μας σε μια σεζόν ορόσημο, την περσινή, όπου σφραγίστηκε η επιστροφή της Καλαμάτας στην πρώτη κατηγορία μετά από πολλά χρόνια.

Η προσφορά του δεν αποτυπώνεται μόνο στους αριθμούς ή στις αγωνιστικές επιτυχίες, αλλά κυρίως στον χαρακτήρα του και τη σχέση που δημιούργησε με τον κόσμο της ομάδας.

Γιώργο, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα πρόσφερες στη Μαύρη Θύελλα. Θα αποτελείς πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας μας.

Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στην καριέρα και τη ζωή σου.

Καλή συνέχεια, αρχηγέ».