Παναθηναϊκός:Δεν ζήτησε εισιτήρια για Άρη, ΟΦΗ
Ο Παναθηναϊκός δεν προχώρησε σε αίτημα για να πάρει εισιτήρια για τα εκτός έδρας ματς με Άρη και ΌΦΗ
Χωρίς την παρουσία οπαδών του θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός κόντρα σε Άρη και ΟΦΗ μιας και η «πράσινη» ΠΑΕ αποφάσισε να μη ζητήσει εισιτήρια για τα δυο συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια που ακολουθούν σε «Κλεάνθης Βικελίδης» και «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».
Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr