Παναθηναϊκός: Νέο ραντεβού με Ουζουνίδη

Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των ανθρώπων του Παναθηναϊκού με τον Μαρίνο Ουζουνίδη

Γιώργος Κυριακόπουλος
Παναθηναϊκός: Νέο ραντεβού με Ουζουνίδη

Οι δύο πλευρές είχαν ραντεβού στα γραφεία της ΠΑΕ και θέμα συζήτησης ήταν φυσικά τα χρήματα που οφείλονται στον Έλληνα τεχνικό και τους συνεργάτες του.

Η συνάντηση κράτησε σχεδόν δύο ώρες, το κλίμα ήταν θετικό κι όπως φαίνεται θα βρεθεί λύση, αν και θα υπάρξει και νέο ραντεβού τις επόμενες ημέρες για να ξεκαθαρίσει ο τρόπος αποπληρωμής του Ουζουνίδη και των υπολοίπων μελών του τεχνικού τιμ.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr