Ανανέωσε με Γιάντση η Κέρκυρα

Την προσπάθεια της Κέρκυρας για παραμονή στα «μεγάλα σαλόνια» της Super League, θα ενισχύσει και τη νέα αγωνιστική σεζόν ο Δημήτρης Γιάντσης.

Ανανέωσε με Γιάντση η Κέρκυρα

Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός υπέγραψε την επέκταση της συνεργασίας του για έναν ακόμα χρόνο με τους «Φαίακες», οι οποίοι και ανακοίνωσαν την Παρασκευή τη μεταξύ τους συμφωνία.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ ΑΟ Κέρκυρα ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής, Δημήτρης Γιάντσης, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα μας, διάρκειας ενός έτους. Ο Γιάντσης, για την προσεχή αγωνιστική σεζόν, πήρε τη φανέλα με το Νο 19».

Από εκεί και πέρα, η Κέρκυρα ανακοίνωσε και τη διεξαγωγή φιλικού με την Αναγέννηση Γιαννιτσών την ερχόμενη Κυριακή (19/08, 19:15) στο «ΕΑΚ» του νησιού.

COMMENTS