Στους Αμερικανούς η Ρόμα

Αλλάζει σελίδα η Ρόμα, καθώς οριστικοποιήθηκε η πώληση της σε ομάδα αμερικανών επιχειρηματιών.

Στους Αμερικανούς η Ρόμα

Πλέον, ο Τόμας Ντι Μπενεντέτο, σαν ηγέτης της παραπάνω ομάδας, διατηρεί τον έλεγχο του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του συλλόγου. Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία αγόρασε το 67% των «τζιαλορόζι». Με αυτόν τον τρόπο, η Ρόμα γίνεται η πρώτη ιταλική ομάδα, η οποία περνά σε «ξένα» χέρια.

Άλλωστε, οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών ήταν γνωστές και χρονοβόρες. Πλέον, η πλευρά του αμερικανού μεγιστάνα επιβεβαίωσε την πετυχημένη ολοκλήρωση τους.

COMMENTS