Αποζημιώνει τους φιλάθλους

Χωρίς κόσμο θα αντιμετωπίσει η Ζανκτ Πάουλι την Βέρντερ Βρέμης, λόγω ποινής κεκλεισμένων των θυρών.

Αποζημιώνει τους φιλάθλους

Θυμίζουμε στο ματς με την Σάλκε, ένα ποτήρι μπίρας, τραυμάτισε το βοηθό διαιτητή και οδήγησε στη διακοπή του αγώνα.

Έτσι, η διοίκηση της Ζανκτ Πάουλι αποφάσισε να αποζημιώσει όσους φιλάθλους είχαν εξασφαλίσει ήδη εισιτήριο.

Όσο για τις οικονομικές απώλειες που θα έχει η γερμανική ομάδα, εκτιμώνται σε περίπου 750.000 ευρώ.

COMMENTS