Άρσεναλ: Με… μπατίκ στην Ινδονησία (photos+video)

Για την περιοδεία της στην Ασία αναχώρησε η Άρσεναλ με πρώτο σταθμό την Τζακάρτα της Ινδονησίας.

Άρσεναλ: Με… μπατίκ στην Ινδονησία (photos+video)

Μάλιστα, οι παίκτες των «κανονιέρηδων» θέλησαν να μπουν για τα καλά στο κλίμα φορώντας τις παραδοσιακές στολές της χώρας από μπατίκ. Ο Αρσέν Βενγκέρ πήρε μαζί του 24 ποδοσφαιριστές της ομάδας για την προετοιμασία ενόψει της καινούριας σεζόν της Πρέμιερ Λιγκ.

Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες: