Βράβευσαν τον Ηλία Ηλιάδη στην Παναγία Σουμελά!

Ο Ηλίας Ηλιάδης με τον πατέρα του και προπονητή του παρακολούθησαν σήμερα (15/08) το Ιερό Προσκύνημα στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο.

Βράβευσαν τον Ηλία Ηλιάδη στην Παναγία Σουμελά!

Μάλιστα, ο Ολυμπιονίκης τιμήθηκε για την προσφορά του στην Ελλάδα παίρνοντας ένα ακόμα μετάλλιο και οι προσκυνητές φώναζαν «άξιος».

Πηγή: newsbomb.gr