Πώς θα αυξήσω την αντοχή μου στο γυμναστήριο;

Πώς θα αυξήσω την αντοχή μου στο γυμναστήριο;

Δεν μπορείς να σηκώσεις αρκετά κιλά στο γυμναστήριο; Κάνεις λιγότερες επαναλήψεις από ποτέ; Έχεις μειωμένη αντοχή; Μετά το καλοκαίρι και τις παρατεταμένες διακοπές είναι λογικό να έχεις πεσμένες επιδόσεις. Πώς, όμως, θα καταφέρεις να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου;

Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω, αν θέλεις να βρεις τη φόρμα σου και να επιστρέψεις δυναμικά στο γυμναστήριο. Δουλειά, αυξημένες υποχρεώσεις και περιορισμένος χρόνος σε κάνουν να καταναλώνεις γρήγορα γεύματα που δεν σου προσφέρουν την ενέργεια που χρειάζεσαι, με αποτέλεσμα να μην έχεις τη σωματική δύναμη για να ανταποκριθείς στις αγαπημένες σου αθλητικές δραστηριότητες.

Παρόλα αυτά υπάρχει τρόπος να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, και μάλιστα φυσικά. Η σπιρουλίνα της Superfoods αποτελεί το πιο ολοκληρωμένο συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει πληθώρα ουσιών, που δεν θα βρεις σε καμία φυτική τροφή και μάλιστα σε τέτοια έκταση ή αναλογίες. Είναι η «ιδανική τροφή για την ανθρωπότητα» σύμφωνα με τον ΟΗΕ, λόγω της διατροφικής της αξίας που την κάνει πολύτιμη ακόμα και σε περιπτώσεις υποσιτισμού!

Περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες αμινοξέα, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που είναι απαραίτητα για να τονώσεις τις σωματικές σου λειτουργίες και να βελτιώσεις σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση. Επιπλέον, κάθε μία από τις παραπάνω ουσίες, καθώς και τα υπόλοιπα θρεπτικά της συστατικά είναι εύπεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός σου θα τα απορροφήσει και θα τα αξιοποιήσει αμέσως. Έτσι, θα ανακτήσεις πιο γρήγορα από ποτέ τις χαμένες σου δυνάμεις και θα είσαι έτοιμος να ανταποκριθείς ακόμη και στα πιο απαιτητικά αθλητικά προγράμματα.

Μην ξεχνάς, ότι αν θέλεις να χτίσεις έναν δυνατό οργανισμό, ανάμεσα στις προτεραιότητές σου πρέπει να βρίσκεται και η ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου συστήματος. Η «πράσινη» υπερτροφή θα σου δώσει για μία ακόμη φορά τη λύση καθώς προσφέρει μεγάλη ανθεκτικότητα απέναντι σε ασθένειες και επιταχύνει την ανάρρωση του οργανισμού σου. Εάν, λοιπόν, 
θέλεις να αποφύγεις τις ιώσεις που θα σε ρίξουν στο κρεβάτι και θα σε κρατήσουν μακριά από την προπόνηση, ενσωμάτωσέ τη στο καθημερινό σου πρόγραμμα.

Φυσικά, καλό θα είναι να ακολουθήσεις μία ισορροπημένη διατροφή που θα περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να έχει ενέργεια!

Με ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα και ξεκούραση θα δεις σημαντική βελτίωση στην αντοχή σου σε λίγες μόλις μέρες. Άσε τις δικαιολογίες και ξεκίνα τη γυμναστική!

1 PHOTOS
Τσέλσι: Τα… σπρώχνει για Μανωλά
Τσέλσι: Τα… σπρώχνει για Μανωλά
Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2018: «Βόμβα» με Βραζιλία
Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2018: «Βόμβα» με Βραζιλία
ΤΣΣΚΑ Μόσχας: Η απάντηση Βατούτιν για Ιτούδη
ΤΣΣΚΑ Μόσχας: Η απάντηση Βατούτιν για Ιτούδη
ΑΕΚ: Εξετάζεται ο Πόνσε
ΑΕΚ: Εξετάζεται ο Πόνσε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies