Παρέμεινε πρόεδρος ο Χρηστίδης

Ο Δημήτρης Χρηστίδης παρέμεινε στον προεδρικό θώκο του Ερμή Λαγκαδά, μετά τη συγκρότηση σε Σώμα του νέου Δ.Σ.

Παρέμεινε πρόεδρος ο Χρηστίδης

Στη γενική συνέλευση, αφού έκαναν τον οικονομικό και αγωνιστικό απολογισμό της απερχόμενης σεζόν, προχώρησαν στις αρχαιρεσίες, τα αποτελέσματα των οποίων έχουν ως εξής: πρόεδρος: Δημήτρης Χρηστίδης, αντιπρόεδροι: Σταύρος Χαδιαράκος, Πασχάλης Μιχαλόπουλος, γενικός γραμματέας: Δημήτρης Τσαπάρας, γενικός αρχηγός: Γιώργος Πιρελής, ταμίας: Τέλης Μισόπουλος, ειδικός γραμματέας: Παναγιώτης Ουκρενίδης, έφορος Ανδρών: Αργύρης Καπερώνης, έφοροι υποδομών: Τάσος Φουλίδης, Δημήτρης Ιωαννίδης, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων: Σταύρος Γρηγορούδης, υπεύθυνος Ακαδημιών: Φώτης Κριτόπουλος, έφορος Κορασίδων: Γιάννης Παλέντζας, μέλος: Μανώλης Πεταλωτής.