Ολοκλήρωσε το… θαύμα το Παγκράτι!

Στην Α2 Ανδρών θα αγωνίζεται και την επόμενη αγωνιστική περίοδο το Παγκράτι μετά τη νίκη με 102-82 επί του Πανελευσινιακού.

Ολοκλήρωσε το… θαύμα το Παγκράτι!

Οι νικητές πήραν από την αρχή το προβάδισμα και δεν επέτρεψαν στους φιλοξενούμενους και πρωταθλητές να αντιδράσουν και να έχουν ελπίδες για τη νίκη. Ο Σάκης Βεσκούκης ήταν πρώτος σκόρερ για την ομάδα του σημειώνοντας 26 πόντους, ενώ και ο Κουτρούλιας ήταν εξαιρετικός προσθέτοντας άλλους 23 πόντους. Από τους πρωταθλητές της Α2 Ανδρών ξεχώρισε ο Κυριακόπουλος, ο οποίος πέτυχε 20 πόντους.

Διαιτητές: Καλδίρης-Μπίκας-Μαλανδρής
Δεκάλεπτα: 28-23, 56-45, 87-61, 102-82
Παγκράτι (Λιόγας): Βιδάλης 4, Αντωνάκης 13 (9ριμπ.), Φερατάι, Βασιλόπουλος, Ράπτης 13 (1), Δημάκος 15 (3), Κουτρούλιας 23 (3τρ., 6ριμ., 5ασ.), Σιγκούνας 8 (8ρ.), Βεσκούκης 26 (5τρ., 7ρ., 5ασ.).
Πανελευσινιακός (Σκαραφίγκας): Κυριακόπουλος 20 (3), Νίκου 2, Κουκουράβας 3 (1), Μαγκουνής 10 (2), Βούλγαρης 8 (2), Δεληγιάννης 12, Μαναβόπουλος 6, Κωνσταντακόπουλος, Γιαννουλάκος 7 (7ριμπ.), Μαντζιώρης 14.