Ισπανία: Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…

Το εγκώμιο του αδερφού του, Μαρκ Γκασόλ, έπλεξε ο Παού, αμέσως μετά την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας από την Ισπανία, ενώ έστειλε και τα συγχαρητήριά του στους παίκτες του Χουάν Ορένγκα.

Ισπανία: Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…

«Συγχαρητήρια στην εθνική μας ομάδα! Είμαι πολύ περήφανος για αυτούς. Ακόμη ένα μετάλλιο για το μπάσκετ μας», έγραψε αρχικά ο Παού Γκασόλ στον προσωπικό του λογαριασμό στο τουίτερ και πρόσθεσε για τον αδερφό του, Μαρκ: «Εξαιρετικό τουρνουά από τον Μαρκ Γκασόλ. Χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος σέντερ στο Ευρωμπάσκετ 2013. Συνεχίζει να βελτιώνεται και να δείχνει το εξαιρετικό του επίπεδο παιχνιδιού».

COMMENTS