Ο σέντερ των Λος Άντζελες Λέικερς δεν κατέβηκε με τους Ίβηρες στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας, αλλά παρακολουθεί τις προσπάθειες των Ισπανών διεθνών. «Αυτό το απόγευμα η εθνική μας ομάδα παίζει το πρώτο παιχνίδι της δεύτερης φάσης εναντίον της Ελλάδας! Πάμε. Είμαστε ομάδα. Ευρωμπάσκετ 2013», έγραψε ο Γκασόλ στον προσωπικό του λογαριασμό στο τουίτερ.