Μόνια: «Απλά πέταξα τη μπάλα»!

Ο από μηχανής Θεός για τους Ρώσους,  Σεργκέι Μόνια παραδέχτηκε ότι το τρίποντο που έβαλε ήταν τυχερό!

Μόνια: «Απλά πέταξα τη μπάλα»!

Ο από μηχανής Θεός για τους Ρώσους, Σεργκέι Μόνια παραδέχτηκε ότι το τρίποντο που έβαλε ήταν τυχερό!

«Στην κατάσταση που βρισκόμασταν απλά πέταξα τη μπάλα, επειδή δεν υπήρχε χρόνος. Ο Σβεντ μου έδωσε την ιδανική πάσα και απλά είχε ευτυχή κατάληξη», τόνισε ο Μόνια.

COMMENTS