Ολυμπιακός-Μπαρτζώκας: «Είμαστε σε καλό επίπεδο, για κάθε τίτλο»!

Αισιόδοξος και σίγουρος για την ομάδα του δείχνει ο προπονητής του Ολυμπιακού Γιώργος Μπαρτζώκας

Γιάννης Πάλλας
Ολυμπιακός-Μπαρτζώκας: «Είμαστε σε καλό επίπεδο, για κάθε τίτλο»!

Έτοιμοι να παλέψουν για κάθε τίτλο είναι στον Ολυμπιακό, σύμφωνα με τον προπονητή της ομάδας Γιώργο Μπαρτζώκα. Ο τεχνικός των «ερυθρολεύκων» μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος του αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

Για αυτά που κρατάει και αν ήταν εκνευρισμένος από την επιστροφή του ΠΑΟΚ: «Καθόλου. Είχαμε τον έλεγχο. Έκανε καλή προσπάθεια ο ΠΑΟΚ, ίσως τον υποτιμήσαμε κάπως».

Για τη συνέχεια του Ολυμπιακού: «Είναι ενδιαφέρουσα, αλλά δεν μπορώ να πω πράγματα άμεσα. Παίζουμε σε λίγες μέρες με τον Άρη. Θα παλέψουμε. Είμαστε σε καλό επίπεδο για να παλέψουμε για κάθε τίτλο».

COMMENTS