Άρης: Επιστροφή με διπλή προπόνηση

'Αρης: Στο παρκέ επέστρεψαν οι παίκτες του Γιάννη Καστρίτη μετά το ρεπό τους με διπλή προπόνηση

Ελένη Μαρκάτη
Άρης: Επιστροφή με διπλή προπόνηση

Αναλυτικά τα όσα αναφέρει η ΚΑΕ Άρης:

Μετά το ρεπό της Κυριακής (02/01), οι παίκτες του Άρη επέστρεψαν στο «Nick Galis Hall», τη Δευτέρα 03/01.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε δύο προπονήσεις, το πρωί και το απόγευμα. Μέρα με τη μέρα οι ρυθμοί ανεβαίνουν και οι καλαθοσφαιριστές που νόσησαν από τον Covid-19 βγάζουν όλο και μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος.

Η προετοιμασία θα συνεχιστεί την Τρίτη 04/01 με μία απογευματινή προπόνηση.

COMMENTS