Ανακοίνωσε δύο ο ΚΑΟΔ!

Παίκτες του ΚΑΟΔ είναι και με τη… βούλα οι Στέλιος Ιωάννου και Λουίς Ντέιλ, οι οποίοι ανακοινώθηκαν και επίσημα από την ομάδα της Δράμας.

Ανακοίνωσε δύο ο ΚΑΟΔ!

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει…

«Η ΚΑΟΔ 1989 ΚΑΕ ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με :

- Τον Στέλιο Ιωάννου , τον 25χρονο φοργουορντ ο οποίος την τελευταία αγωνιστική περίοδο αγωνιζόταν στην ομάδα του Πανιωνίου

- Τον Αμερικανό πόϊντ γκαρντ Louis Dale.Ο 24χρονος παίκτης είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου Cornell και πέρσι αγωνιζόταν στην γερμανική Γκέτινγκεν».

COMMENTS