Το Ford Fiesta δεν πέθανε, ολοκληρώνει ένα κύκλο μισού αιώνα

Το Ford Fiesta δεν πέθανε, ολοκληρώνει ένα κύκλο μισού αιώνα

Το μικρό της Ford δεν θα βρίσκεται στις εκθέσεις από την επόμενη χρονιά και αυτό δείχνει πολλά για το μέλλον της αυτοκίνησης.

Θα έπρεπε να το είχαμε καταλάβει από όταν είδαμε και πάλι στο όνομα Puma δίπλα στο μπλε οβάλ. Όσοι δεν ενηλικιωθήκαμε πρόσφατα, το θυμόμαστε σαν εκείνο το παιχνιδιάρικο μικρό κουπέ με το κοφτερό στήσιμο και τον κινητήρα των 1,7 λίτρων με το μοτοσικλετάδικο μπλόκ με την επίστρωση Nikasil στους κυλίνδρους. Η εμπλοκή της Yamaha στη σχεδίαση, αλλά και κατασκευή αυτού του κινητήρα αφού αυτή πέρναγε την επίστρωση, χάρισε ένα από τα πιο ζωηρά και εύστροφα μοτέρ που έχουν φορεθεί σε αυτοκίνητα για κοινούς θνητούς. 

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr



Κορονοϊός: Αύξηση στη συνταγογράφηση αντιικών την τελευταία εβδομάδα
Κορονοϊός: Αύξηση στη συνταγογράφηση αντιικών την τελευταία εβδομάδα
Υποψηφιότητα της ΕΦΟΕπΑ στην ETTU για διεθνές τουρνουά U13 και U15 τον Οκτώβριο 2023 στο Λουτράκι
Υποψηφιότητα της ΕΦΟΕπΑ στην ETTU για διεθνές τουρνουά U13 και U15 τον Οκτώβριο 2023 στο Λουτράκι
IATA: Οι αεροπορικές εταιρίες θα επιστρέψουν σε κερδοφορία το 2023
IATA: Οι αεροπορικές εταιρίες θα επιστρέψουν σε κερδοφορία το 2023
Αιολικός: Χειρουργείο και ανανέωση για Πετσίτη
Αιολικός: Χειρουργείο και ανανέωση για Πετσίτη