Ντοβιτσιόζο: Θα είναι η «σημαία» της Ντουκάτι φέτος;

Η «σημαία» της Ducati φαίνεται πως θα είναι φέτος ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ο οποίος δήλωσε πανευτυχής που θα εκκινήσει από τη δεύτερη σειρά στον αγώνα του Κατάρ.

Ντοβιτσιόζο: Θα είναι η «σημαία» της Ντουκάτι φέτος;

«Είμαι πολύ ευτυχής που βρίσκομαι στη δεύτερη σειρά, μόλις λίγα δέκατα πίσω από τον πρώτο", ξεκίνησε να λέει ο άσος της Ducati. "Δεν περίμενα να κάνω 1:55.1 ή να είμαι τόσο κοντά στον Lorenzo! Ήταν θετικό το ότι ένιωσα καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα όταν πίεζα με το καινούργιο ελαστικό» τόνισε ο Ντοβιτσιόζο.