Ο έρωτας, τα ταξίδια και το κράξιμο!

Είναι ωραίο πράγμα ο έρωτας. Είναι ακόμη καλύτερο ωστόσο να τον κρατάς για πάρτη σου. Το κακό είναι πώς όταν είσαι πιτσιρικάς και στις περισσότερες περιπτώσεις «σουγιάς», έχεις ανάγκη να δείξεις. Το γκομενάκι το αμαξάκι…το παρεάκι το μπλουζάκι το τατουαζάκι. Δικαιολογώ τον 24χρονο πιτσιρικά του  ΠΑΟΚ να ζει μέσα στο ψευτοβασίλειό του.

Ο έρωτας, τα ταξίδια και το κράξιμο!

Και πολύ καλά κάνει. Φράγκα αναγνωρισιμότητα άνεση…σε μια εποχή που πολλοί στην ηλικία του πεινάνε ή δεν ξέρουν τι θα κάνουν στο μέλλον είναι «όπλα». Η μαγκιά είναι να έχεις την αγωγή την παιδεία και την ταπεινότητα να τα χαίρεσαι για πάρτι σου. Όχι για τους άλλους.

Διαβάστε περισσότερα στο www.gossip-tv.gr.