Johns Hopkins - Έρευνα: Οι ειδικευόμενοι γιατροί είναι αγενείς!

Johns Hopkins - Έρευνα: Οι ειδικευόμενοι γιατροί είναι αγενείς!

Μία νέα έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins και δημοσιεύεται στο «Journal of Hospital Medicine» δείχνει ότι οι νέοι γιατροί, που βρίσκονται στον πρώτο χρόνο της πρακτικής, δεν αφιερώνουν χρόνο, προκειμένου να συστηθούν στους ασθενείς ή να έχουν μία face to face συζήτηση μαζί τους σχετικά με την κατάσταση της υγείας τους.

Αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, καθώς σχετικές μελέτες έχουν δείξει ότι ο τρόπος με τον οποίο οι γιατροί αντιμετωπίζουν τους ασθενείς, μπορεί να επηρεάσει θετικά την ανάρρωσή τους.

Για τις ανάγκες της μελέτης, οι ερευνητές παρακολούθησαν 29 νέους εκπαιδευόμενους στο νοσοκομείο Johns Hopkins και το Ιατρικό Κέντρο του Μέριλαντ.

Οι ερευνητές κατέγραφαν αν οι πρωτοετείς χρησιμοποιούσαν πέντε επικοινωνιακές «τακτικές», όπως το να συστηθούν, να εξηγήσουν το ρόλο τους στη θεραπεία, να αγγίξουν τον ασθενή, να κάνουν ερωτήσεις γενικού ενδιαφέροντος όπως «πώς αισθάνεστε σήμερα;» και να κάθονται κοντά στον ασθενή για να συζητήσουν.

Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι το 65% των ειδικευομένων άγγιζε τους ασθενείς, ενώ το 75% έκανε ερωτήσεις γενικού ενδιαφέροντος, προκειμένου να δημιουργηθεί οικείο περιβάλλον.

Διαβάστε περισσότερα στο onmed.gr και το θέμα: Johns Hopkins - Έρευνα: Οι ειδικευόμενοι γιατροί είναι αγενείς!



Σημαντική διάκριση – Κρητικό ελαιόλαδο με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σημαντική διάκριση – Κρητικό ελαιόλαδο με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ολυμπιακός, αντίπαλοι: Η Πάφος ηττήθηκε σε επεισοδιακό ματς πριν το «Γ. Καραϊσκάκης»
Ολυμπιακός, αντίπαλοι: Η Πάφος ηττήθηκε σε επεισοδιακό ματς πριν το «Γ. Καραϊσκάκης»
Premier League: Γκέλα για την Τσέλσι, άνετα Άρσεναλ και Τότεναμ
Premier League: Γκέλα για την Τσέλσι, άνετα Άρσεναλ και Τότεναμ
Βαθμολογία Super League: Το απόλυτο ο Ολυμπιακός, επέστρεψε στις νίκες ο Άρης
Βαθμολογία Super League: Το απόλυτο ο Ολυμπιακός, επέστρεψε στις νίκες ο Άρης
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved