Δελακάς: «Δεν κερδίζει ένας παίκτης μόνος του»

Ο διεθνής πολίστας του Ολυμπιακού Βαγγέλης Δελακάς σχολίασε τη νίκη της ομάδας του απέναντι στην Χίο, στο πρώτο παιχνίδι των play off.

Δελακάς: «Δεν κερδίζει ένας παίκτης μόνος του»

«Δεν κερδίζει ένας παίκτης μόνος του. Μπορεί να πέτυχα το νικητήριο γκολ αλλά η νίκη προέρχεται από ομαδική προσπάθεια. Παίξαμε πολύ καλά στην άμυνα, κάναμε κάποια λάθη στην επίθεση άλλα τέλος καλό όλα καλά. Ελπίζω να κάνουμε το 2-0 μέσα στη Χίο», δήλωσε ο Βαγγέλης Δελακάς μετά το τέλος του αγώνα.