Χάνει κι άλλο μίτινγκ ο Μπολτ

Ο Γιουσέιν Μπολτ καθυστερεί κι άλλο την έναρξη  της σεζόν του αφού αποχώρησε και από το μίτινγκ του Γκίμπσον.

Χάνει κι άλλο μίτινγκ ο Μπολτ

«Εξαιτίας του απρογραμμάτιστου ταξιδιού του στην Ευρώπη το οποίο προκάλεσε διακοπή στις προπονήσεις του, ο προπονητής του Γκλεν Μιλς αποφάσισε να μην μετάσχει ο Γιουσέιν στο μίτινγκ του Γκίμπσον» αναφέρει η επεξηγηματική δήλωση της ομάδας του Τζαμαϊκανού σπρίντερ.

Είναι το 2ο τουρνουά που χάνει ο Μπολτ μετά το Campertown Classic πριν δύο εβδομάδες.

COMMENTS