Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, ο Εργκίν Αταμάν εμφανίστηκε ικανοποιημένος, αφιερώνοντας τη νίκη στους φίλους του Παναθηναϊκού και εκφράζοντας την υπερηφάνειά…
Η ΕΟΚ ανακοίνωσε πως ο τελικός μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού θα πραγματοποιηθεί σε κατάμεστο γήπεδο, μιας και τα εισιτήρια... εξαφανίστηκαν.