Άρης: «Κάψιμο» στο γυμναστήριο (photos)
Οι «κίτρινοι» εστίασαν στη φυσική κατάσταση το πρωινό του Σαββάτου (3/07)
Το σαββατιάτικο πρωινό στο Σοχάου της Αυστρίας, βρήκε τους ποδοσφαιριστές του Άρη στο γυμναστήριο για ενδυνάμωση της φυσικής τους κατάστασης με βάρη, ενώ το απόγευμα θα προπονηθούν κανονικά στο γήπεδο
Photo 1/6
Photo 2/6
Photo 3/6
Photo 4/6
Photo 5/6
Photo 6/6