ΟΦΗ: Χωρίς Σακόρ, Γιαννούλη και Ναμπί
Δύο νέα προβλήματα για τον ΟΦΗ μετά την ήττα από το Βόλο (2-1).
Ολοκληρώθηκε το πρωί της Κυριακής (5/1) η πρώτη προπόνηση του ΟΦΗ μετά το ματς με τον Βόλο.
Από την προπόνηση απουσίαζε ο Βαγιέμπα Σακόρ, ο οποίος υπέστη κάταγμα στο ζυγωματικό στο χθεσινό παιχνίδι και παραμένει νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο, αλλά και ο Κώστας Γιαννούλης, ο οποίος έμεινε στο σπίτι του λόγω ίωσης. Η κατάσταση και των δυο θα επανεκτιμάται καθημερινά. Ο Αντίλ Ναμπί έκανε θεραπεία.