Παναθηναϊκός: Ξεκίνησε για ΟΦΗ
Με αρκετά προβλήματα άρχισε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον ΟΦΗ.
Μετά το 2-2 του Κυπέλλου κόντρα στον ΟΦ Ιεράπετρας στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός έχει στρέψει την προσοχή του στον αγώνα πρωταθλήματος που ακολουθεί με αντίπαλο τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο. Οι «πράσινοι» προπονήθηκαν την Πέμπτη στο Κορωπί και όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι της Τετάρτης έκαναν αποθεραπεία και αποφόρτιση.
Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr