Skoda Ξάνθη: Η αποστολή για Τούμπα

Ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα η προετοιμασία της SkodaΞάνθης, για το παιχνίδι της 30ής αγωνιστικής με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ. 

Skoda Ξάνθη: Η αποστολή για Τούμπα

Το πρόγραμμα, της τελευταίας προπόνησης, περιελάμβανε πρόγραμμα με χαλάρωμα με μπάλα και ασκήσεις τακτικής. Ο Ραζβάν Λουτσέσκου μετά το τέλος της προπόνησης ανακοίνωσε την 18μελή αποστολή για το παιχνίδι πρωταθλήματος, που απαρτίζεται από τους: Αναστασόπουλο, Κυριακίδη, Μπέρτο, Μπαξεβανίδη, Παπάζογλου, Καρυπίδη, Γούτα, Γκομσί, Ομπόντο, Βασιλακάκη, Παπαστεριανό, Φλίσκα, Σολτάνι, Λουσέρο, Βάλτερ, Κλέιτον, Καπετάνο και Ράνο.

COMMENTS