Σταφυλίδης: «Καλύτερος από πέρυσι ο ΠΑΟΚ

Ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ και νυν της Φούλαμ, Κώστας Σταφυλίδης,  μίλησε στον «Αθλητικό Metropolis»,   για την κλήση στην Εθνική Ομάδα και για τον δικέφαλο