Καραμάνος: «Μεγάλη προσπάθεια με δέκα παίκτες…»

Στην υπερπροσπάθεια που έκαναν οι ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου, από τη στιγμή που έμειναν με δέκα παίκτες, στάθηκε ο Τάσος Καραμάνος, μετά τη λήξη της αναμέτρησης κόντρα στον Άρη στο «Κλ. Βικελίδης».

Καραμάνος: «Μεγάλη προσπάθεια με δέκα παίκτες…»

«Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια, από τη στιγμή που μείναμε με 10 παίκτες και πήραμε τελικά το βαθμό της ισοπαλίας», τόνισε χαρακτηριστικά ο νεαρός άσος των Περιστεριωτών.

COMMENTS