Με 20άδα η Skoda Ξάνθη ενόψει ΠΑΟΚ

Πάνοπλη η Skoda Ξάνθη υποδέχεται το Σάββατο (22/09) τον ΠΑΟΚ.

Με 20άδα η Skoda Ξάνθη ενόψει ΠΑΟΚ

Το απόγευμα της Παρασκευής (21/09) ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ακριτικής ομάδας για τον αγώνα της 4ης αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ και το ευχάριστο για τον Μαρίνο Ουζουνίδη είναι ότι δεν υπάρχουν αγωνιστικά προβλήματα.

Ο τεχνικός της Skoda Ξάνθης έδωσε έμφαση σε ασκήσεις τακτικής και στη συνέχεια ανακοίνωσε την 20μελή αποστολή, που αποτελείται από τους: Βιβιανί, Λοντίγκιν, Μπέρτο, Κομεσίδη, Μπαξεβανίδη, Σάντος, Βάλλα, Καζούμπα, Τσαμούρη, Ντάνι, Φλίσκα, Βασιλακάκη, Μάνταλο, Μαρσελίνιο, Τριάδη, Πλατέλλα, Μαρίν, Ονουάτσι, Μαρκόφσκι και Αλτιπαρμακόφσκι.