Κούστσακ: «Μίλησα με Ολυμπιακό»

Ο Πολωνός τερματοφύλακας, Τόμας Κούστσακ, αποκάλυψε πως βρισκόταν σε συζητήσεις με τον Ολυμπιακό τον περασμένο Ιανουάριο.

Κούστσακ: «Μίλησα με Ολυμπιακό»

«Είχα μιλήσει και με τον Ολυμπιακό αυτό τον χειμώνα. Σοβαρή συζήτηση υπήρξε και με τη Σάλκε. Νομίζω ότι ήταν απαγορευτική η τιμή των 4-5 εκατ. ευρώ που τέθηκε από την ομάδα μου», τόνισε στον πολωνικό Τύπο ο Κούστσακ.

Τελικώς ο Πολωνός πορτιέρο κατέληξε στην Γουότφορντ ως δανεικός από τους «κόκκινους διάβολους», ενώ το όνομα του είχε ακουστεί στο ρεπορτάζ του Ολυμπιακού, πριν οι Πειραιώτες καταλήξουν στον Ρόι Κάρολ.