Συνέχεια διαδηλώσεων στον Βόλο

Περίπου χίλιοι οπαδοί του Ολυμπιακού Βόλου πραγματοποίησαν πορεία σήμερα (30/08) στην πόλη της Μαγνησίας συνεχίζοντας τις διαμαρτυρίες τους για τον υποβιβασμό της ομάδας τους.

Συνέχεια διαδηλώσεων στον Βόλο

Το μήνυμα τους ήταν ξεκάθαρο και αυτό έγινε γνωστό μέσα από το κεντρικό τους πανό: «Κάτω τα χέρια από το Βόλο». Μάλιστα, η πορεία ξεκίνησε από το κολυμβητήριο, όπου γινόταν αγώνας της Εθνικής. Αντί για μπλε χρώματα κυριάρχησαν τα κόκκινα, αφού αποκλειστικός τους σκοπός είναι η υποστήριξη του Ολυμπιακού.

Η πορεία ολοκληρώθηκε στην Ακαδημία. Πρέπει να σημειωθεί πως δεν καταγράφηκε κάποιο αρνητικό περιστατικό, καθώς η διαδήλωση κινήθηκε σε ειρηνικά πλαίσια.

COMMENTS