«Χαλαρά» ο Κανελλόπουλος

Στις προπονήσεις επέστρεψαν την Δευτέρα (23/5)  το απόγευμα οι ποδοσφαιριστές του Φωκικού, ξεκινώντας την  «μίνι» προετοιμασία ενόψει και των play off.

«Χαλαρά» ο Κανελλόπουλος

Άπαντες στον «κυανόλευκο» σύλλογο περιμένουν με ανυπομονησία πότε θα ξεκινήσουν τα μπαράζ, με την έντονη «αργοπορία» ωστόσο της απόφασης να τους προκαλεί εκνευρισμό.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Χρήστος Κανελλόπουλος γυμνάστηκε σε χαλαρούς ρυθμούς, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά.

Στο μεταξύ, μοναδικός απών ήταν ο στρατευμένος Δήμος Τζέκος.

Τέλος, το «μενού» της Τρίτης (24/5) περιλαμβάνει απογευματινή προπόνηση.