Την Κυριακή (22/05) ο τελικός

Ο ουσιαστικός στόχος που ήταν η άνοδος στην Football League έγινε πράξη για την Παναχαϊκή και την Αναγέννηση Επανομής, ωστόσο την Κυριακή (22/05) θα αναμετρηθούν για το ποιος θα είναι ο υπερπρωταθλητής για την σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Την Κυριακή (22/05) ο τελικός

Οι δύο ομάδες θα κοντραριστούν σε έναν αγώνα γοήτρου για την Football League 2, που θα διεξαχθεί στο γήπεδο των Πατρινών και θα αρχίσει στις 20:00. Επίσης, ο πρόεδρος των Αχαιών, Αλέξης Κούγιας, προανήγγειλε πως θα υπάρξει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου σε 3,8 εκατ. ευρώ.

COMMENTS