Νέα ήττα για τα «σφυριά»

«Γρουσούζικο» αποδεικνύεται το Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου για τη Γουέστ Χαμ.

Καλαμπάκας Νίκος
Νέα ήττα για τα «σφυριά»

Τα «σφυριά» γνώρισαν ακόμη μία ήττα στη νέα τους έδρα, 3-0 από τη Σαουθάμπτον, και παραμένουν στις τελευταίες θέσεις της Premier League μετά από έξι αγωνιστικές.

Το σκορ για τους φιλοξενούμενους άνοιξε στο 40ο λεπτό ο Όστιν, ενώ το 2-0 έκανε στο 62’ ο Τάντις.

Η Γουεστ Χαμ έχασε ευκαιρίες να μειώσει και τελικά δέχθηκε τρίτο τέρμα από τον Προουζ στην εκπνοή του αγώνα.