Σαμαράς: «Θα μπορούσαμε καλύτερα»

Ο Γιώργος Σαμαράς μίλησε για την εμφάνιση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, κόντρα στο Βέλγιο, αλλά και για το μικρό διάστημα που είχε η Εθνική στη διάθεσή της για να προετοιμαστεί κατάλληλα.

Μανώλης Καλουδάς
Σαμαράς: «Θα μπορούσαμε καλύτερα»

«Ήταν ένα φιλικό ματς, στο οποίο θα μπορούσαμε να ήμασταν σαφώς καλύτεροι. Σε δύο ημέρες δεν προλάβαμε να προετοιμαστούμε όπως θα θέλαμε», δήλωσε ο Γιώργος Σαμαράς μετά τη λήξη της φιλικής αναμέτρησης με αντίπαλο το Βέλγιο και συνέχισε: «Όταν ξεκινήσει η προετοιμασία θα μπορέσουμε να δουλέψουμε καλύτερα. Εκεί θα φανούν τα αποτελέσματα. Το σημαντικό είναι να γυρίσουμε υγιείς στις ομάδες μας. Στη συνέχεια έχουμε τα φιλικά στην Αυστρία».