Ζήτησε συγγνώμη ο Μπαλοτέλι

Ο Μάριο Μπαλοτέλι ζήτησε συγγνώμη από τον τεχνικό της Εθνικής Ιταλίας, Τσέζαρε Πραντέλι, και τον Ρομπέρτο Μαντσίνι για την αποβολή του στο ντέρμπι με την Άρσεναλ.

Ζήτησε συγγνώμη ο Μπαλοτέλι

«Θέλω να κληθώ στην Εθνική ξανά. Για μένα είναι το σημαντικότερο πράγμα. Ελπίζω τον Απρίλιο να κληθώ. Ήδη έχω χάσει μια κλήση μου. Δεν θέλω να συμβεί ξανά», τόνισε ο Μπαλοτέλι, μέσω του μάνατζερ του, στο πρακτορείο ANSA.

«Λυπάμαι για ότι συνέβη, και ζητάω συγγνώμη από τον Ρομπέρτο Μαντσίνι και τον Τζέζαρε Πραντέλι», πρόσθεσε ο Μπαλοτέλι, ο οποίος αποτελεί το… μαύρο πρόβατο πλέον στους «πολίτες».

COMMENTS