Survivor: Επέστρεψε μαυρισμένη και ανανεωμένη η Στέλλα

Η Στέλλα Ανδρεάδου είναι η τελευταία παίκτρια που αποχώρησε πριν τον μεγάλο τελικό του survivor all star και επέστρεψε από τον Άγιο Δομίνικο. 

Survivor: Επέστρεψε μαυρισμένη και ανανεωμένη η Στέλλα

Η παίκτρια αποχώρησε λίγο πριν το Γαλάτσι, αλλά κατάφερε να φτάσει έως την πεντάδα του ριάλιτι επιβίωσης.

Διαβάστε περισσότερα στο Gossip-tv.gr