Αν ο Μέσι έπαιζε στην Ελλάδα…
Ο Νίκος Συρίγος γράφει για το μοναδικό μέρος στον πλανήτη που ο Θεός της μπάλας θα έβγαινε σαπάκι.
1. Θα τον έκρινε ο Γιάννης ο Γκούμας, ο Γιώργος ο Ανατολάκης και ο Νικόλας ο Αλέφαντος
2. Θα ξενυχτούσε, ξενοπηδούσε, έπινε
3. Θα ήταν κλικαδόρος
4. Θα ήταν ατομιστής
5. Θα τον έκραζε ο «Μπάμπης ο Σουγιάς» και ο «Λάκης ο Πριόνης» από το πέταλο
6. Δεν θα έπαιρνε πρωτάθλημα (αν δεν έπαιζε στη σωστή ομάδα)
7. Θα ήταν τεμπέλης
8. Δεν θα έπαιρνε πέναλτι (αν δεν έπαιζε στη σωστή ομάδα)
9. Θα τον ανέτρεπαν αλλά ο σπίκερ θα έλεγε «βγάλτε τα συμπεράσματα σας»
10. Δεν θα καταλάβαινε πότε τι είναι οφσάιντ και τι όχι
11. Θα μάθαινε ότι νόμος είναι το δίκιο του… πρόεδρα.
12. Θα ήταν κοντός κι αδύναμος για υψηλό επίπεδο
13. Θα ήταν φραγκοφονιάς
14. Θα εκτελούσε κόρνερ αφού απέφευγε τα μπουκάλια, κέρματα, ροχάλες κλπ.
15. Θα έπαιρνε κάρτες για διαμαρτυρία (αν δεν έπαιζε στη σωστή ομάδα)
16. Θα έπαιζε «διπλό ημίχρονο-άσος τελικό»
17. Θα είχε φτάσει εκεί γιατί ο πατέρας του ήταν… έφορος στην ομάδα
18. Θα τον σφύραγε ο Σπάθας
19. Και θα τον αδικούσε (αν δεν έπαιζε στη σωστή ομάδα)
20. Η ντρίμπλα στον Μπόατενγκ θα ήταν επιθετικό φάουλ