Στάση εργασίας στην ΕΡΤ τη Μεγάλη Τρίτη
Το Σ.Δ. της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας από τις 13.00 έως τις 16.00 για τη Μεγάλη Τρίτη, 10 Απριλίου 2012 όλων των δημοσιογράφων, που εργάζονται στην ΕΡΤ.
Το Σ.Δ. της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας από τις 13.00 έως τις 16.00 για τη Μεγάλη Τρίτη, 10 Απριλίου 2012 όλων των δημοσιογράφων, που εργάζονται στην ΕΡΤ.