Ολυμπιακοί Αγώνες: Αθλητής θετικός στο κορονοϊό - Συναγερμός στο Τόκιο

Παρότι τα μέτρα που λαμβάνονται είναι δρακόντεια και οι έλεγχοι καθημερινά, τα κρούσματα κορονοϊού φαίνεται πως θα είναι αναπόφευκτα και στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μάριος Βλαβιανός
Ολυμπιακοί Αγώνες: Αθλητής θετικός στο κορονοϊό - Συναγερμός στο Τόκιο

Ένας αθλητής που βρίσκεται στην Ιαπωνία και θα αγωνιζόταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ο εν λόγω αθλητής, η ταυτότητα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστή, ήταν σε προληπτική καραντίνα 14 ημερών μετά την άφιξή του στη χώρα. Όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές ο αθλητής δεν είχε μεταφερθεί στο Ολυμπιακό Χωριό.

Ακόμη είναι άγνωστο αν θα είναι σε θέση να λάβει μέρος στο αγώνισμά του ή το όνειρο της συμμετοχής χάνεται οριστικά για τον ίδιο.

Υπενθυμίζεται πως λόγω της αύξησης των κρουσμάτων στην Ιαπωνία, έχει αποφασιστεί οι αγώνες να γίνουν χωρίς παρουσία φιλάθλων στους αθλητικούς χώρους που θα φιλοξενήσουν τη διοργάνωση.