Λονδίνο 2012: Γυναικείο χάντμπολ: Η πρώτη νίκη στη Ρωσία

Την πρώτη της νίκη στο ολυμπιακό τουρνουά χάντμπολ γυναικών πήρε η Ρωσία.

Λονδίνο 2012: Γυναικείο χάντμπολ: Η πρώτη νίκη στη Ρωσία

Η «αρκούδα» επικράτησε 30-27 της Ανγκόλας σε αγώνα για την πρεμιέρα του πρώτου ομίλου, έχοντας το προβάδισμα από το ημίχρονο (16-11).

COMMENTS