ΕΠΣΔΑ: Η κλήρωση της 3ης φάσης του Κυπέλλου

Η ΕΠΣ Δυτικής Αττικής ανακοίνωσε πως η κλήρωση της 3ης φάσης του Κυπέλλου θα γίνει την Τετάρτη 21/11/2012 στις 18:30 στα γραφεία της Ένωσης.

ΕΠΣΔΑ: Η κλήρωση της 3ης φάσης του Κυπέλλου

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/11/2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΤΗΣ 3ης ΦΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ».

COMMENTS