Liga Endesa: Δυο αναβολές, λόγω κορoνοϊού
Στην αναβολή δυο αναμετρήσεων προχώρησε η Ισπανική λίγκα, λόγω του κορωνοϊού
Δυο συναντήσεις της Liga Endesa αναβλήθηκαν, λόγω του Covid-19 σύμφωνα με τις ενημερώσεις της Ισπανικής Λίγκας και τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες διεξαγωγής.
Ο κορωνοϊός χτύπησε ξανά την πόρτα του Ισπανικού πρωταθλήματος, αναγκάζοντας τους αρμόδιους να προβούν σε νέες αναβολές.
Η Liga Endesa έκανε γνωστό πως οι αναμετρήσεις Μούρθια - Μανρέσα και Ανδόρα - Ομπραντόριο δεν θα διεξαχθούν στις 3 και 4 Ιανουαρίου αντίστοιχα, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, λόγω των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Dos partidos aplazados en la #LigaEndesa por cuestiones sanitarias derivadas de la afectación por COVID-19:
— Liga Endesa (@ACBCOM) January 2, 2021
⏺️ @UCAMMurcia - @BasquetManresa
⏺️ @morabancandorra - @OBRADOIROCAB
En breve se darán a conocer las nuevas fechas para la disputa de ambos partidos.