Αφιερωμένη στον κόσμο!

Τις θερμές ευχαριστίες της προς τους φιλάθλους, που για ακόμα μία φορά κατέκλυσαν το κλειστό του Λαγκαδά, εξέφρασε η διοίκηση του Ερμή.
Αφιερωμένη στον κόσμο!

COMMENTS