Κεκλεισμένων των θυρών

Ακόμη ένας εντός έδρας αγώνας της Ολυμπιάδας θα διεξαχθεί χωρίς την παρουσία φιλάθλων, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης.