Πέρασε από την Πάτρα

Η νικηφόρα πορεία του ΚΑΟΔ στο πρωτάθλημα της Α2 δεν θα μπορούσε να σταματήσει στην Πάτρα.

Πέρασε από την Πάτρα

Αντιμετώπισε και κέρδισε στο άδειο από φιλάθλους κλειστό των Ροϊτίκων την Ολυμπιάδα, με 83-70, βυθίζοντάς την κι άλλο στη βαθμολογία. Οι Δραμινοί, με 15 νίκες σε 16 αγώνες, είναι πλέον το απόλυτο φαβορί για την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία.

Διαιτητές: Καλδίρης, Μπίκας, Σκούτας.
Δεκάλεπτα: 16-17, 33-46, 51-65, 70-83.
Ολυμπιάδα (Καλαϊτζής): Σημαιόπουλος 1, Αχτύπης, Σάκοτα 8, Μακρής Δ. 10 (2), Κουτρούλιας 26 (2), Τσότσος 7, Βεσκούκης 18 (1).
ΚΑΟΔ
(Τακιανός): Πανάρας 12 (2), Βουκαντίνοφ 6, Κατσαρές 6 (1τρ., 5 ασ.), Μαργαρίτης 13, Χούμας 2, Κιτσούλης 11, Σουρλής 4 (3 ασ.), Γιοβάνοβιτς 21, Τσαμάτος 8.